onsdag den 4. marts 2009

Remember the night you were with me - fell asleep by my side. Strangers together - your hand in mine. How come we never came closer,

when all the stars were aligned.


Mads Langer - Fact-Fiction


Denne her sang er utroligt smuk, og så siger den bare alt om, hvordan jeg har det lige nu.
Og hvor har jeg lyst til at skrive alt om, hvordan jeg har det lige nu, og hvad jeg oplever, og var det ikke også meningen med denne blog? Men nu er jeg pludselig bange, for hvem der læser med her, og hvor meget min anonymitet egentlig er værd?

Denne blog blev skabt for min egen skyld, men hvor er det skønt, at der er folk, der følger med og kommenterer, det kan jeg ikke benægte. Derfor begynder jeg pludselig at tænke over hvad I læsere vil ha' jeg skriver om - men er det ikke der konceptet 'blog' falder fra hinanden?
Så til jer læsere kan jeg kun sige thank God you're here, and.. I hope you like what I'm doing.

Og så må jeg jo selv ligge og rode med alle de andre blog-eksistensielle spørgsmål :-)

1 kommentar:

satisfashion sagde ...

Årh tusind tak Tina! Det varmer virkelig.

Er også inde i en periode hvor jeg virkelig har lyst til at blogge, så det er super dejligt at høre! :)

/satisfashion