torsdag den 21. maj 2009

This is for the orange in your eyes.


Jeg har en pigmentfejl i øjet. Sådan en orange plet, jeg har haft siden jeg blev født, der dog er blevet tydeligere med alderen. Gad vide om jeg ender som David Bowie, det kunne være niceness!
Det er meget sjovt at se, hvor lang tid der går, før folk ser det og laver den dér "hvad er det du har i øjet?!" Derfor har jeg et lille arsenal af gode røverhistorier som svar, fx "brændende pind i øjet af lillebror" og "kniv i øjet i byen" osv. Jeg synes det er en meget sjov.. detajle? Det er jo egentlig en fejl, men en meget charmerende én ¿no?

2 kommentarer:

Caroline sagde ...

Er helt vild med din blog - håber at det er okay, at jeg har linket til den fra min blog :)
- Caroline.

satisfashion sagde ...

Det er jeg satme glad for at høre - og det er da bare mere end i orden! :-)

Jeg aflægger din besøg nu! ;-)

/S