onsdag den 17. juni 2009

Årh ja, helt sikkert Forever21. Dér.

Mine Forever21-køb er endeligt gået igennem! Ujs, jeg glæder mig.. Her er 3 (ud af 11) af dem..

Pretzel Knot Necklace - ajmen alene navnet, det er jo genialt.

Jumpsuit m. zebraprint - hvis man (som jeg) ikke var hurtigt nok ude med H&M's version
Cork wedges - de er bare.. dejlige. :-)

_________________________________

Og nu til den mindre glamourøse side af sagen (ja det ville være mig).
- Jeg sidder pt i bikini og hvide tennissokker.
- Jeg har plaster om tommelfingeren, fordi jeg var igang med det vilde DIY - og så smuttede saksen. Auwch.
- Jeg har lige læst "Fri mig for appelsinhud"-artiklen på msn. (Jeez)
- Blogger driller mig syyygt meget lige nu - og jeg har IKKE tålmodighed til det! (Haaalloooo de voksne, der er nogen der driiiilleeeer!)

3 kommentarer:

Rainbow Factory sagde ...

ÅRH kunne du ikke lige have spurgt mig først, så kunne vi dele porto?! Pfff...

x Michelle

satisfashion sagde ...

Jo, det kunne vi såmænd sagtens - men får det sendt til USA, fordi jeg skal på sommerferie derovre hos nogle venner. Så no harm done, kan man sige.

Portoen er grim. Og tolden endnu grimmere. Har været der. :-(

/S

Rainbow Factory sagde ...

Arh yeaah okay..
Men damn, deres ting er bare så hapselige billige!!
Heldige asen, der skal derover!

x M