tirsdag den 4. august 2009

Love me pink (-wR#%&!)

Jamen lad os starte lige på og hårdt (som man siger), så skal jeg nok få indhentet det forsømte.

Jeg har tænkt på at en lyserød læbestift kunne være ret crisp. Har hele tiden haft det her billede af Hanneli Mustaparta i hovedet, hvor hun ser fantastisk ud, med en kølig pink farve på læberne.

Photo creds: Hanneli.com

Faktisk da jeg var i et eller andet lidt fancy mall i USA, var jeg liiige ved at smutte i MAC-store'n og kigge, for jeg tænkte at det måtte da være det ideelle sted at lede. Men så havde jeg selvfølgelig ikke mere tid lige pludselig.
Og nu læser jeg så på hendes blog: "Just by coincidence my lipstick from MAC in the color St. Germain matched the pink brick behind me". JAMEN SELVFØLGELIG.

Men men.. Der er jo andre måder. At blive pink på læberne på, forståes. Men kunne jo gøre som pigen her, som er ovre i noget mere fuchsia-pink(?), det ser nemlig også meget cool ud.


Photo creds: cobrasnake? fundet hos dirtyglam

Men så er det jeg tænker, at det jo også kan være, at de pink læber slet ikke passer til mig? Begge piger ovenover er jo brunetter og måske ser pink læber helt Barbie-agtigt ud til mit lyse hår? ... Der er kun en måde at finde ud af det på!

Ingen kommentarer: