fredag den 7. august 2009

Under.

Jeg synes at undertøj/BH'er, der kun er lavet af tyndt blondestof er rigtig fine under det meste. Ved egentlig ikke hvad den korrekte betegnelse for dem er, de er sådan lidt bikinitop/kitty-bra-agtige. Men under en lidt tranparent top, hvor man lige kan skimte til blonde er både fint og frækt (på den søde måde). Købte 3 af slagsen i USA


Det pink (er det kun mig der har lyst til at sige "det pinkE"??) sæt er fra Victoria's Secret, og toppen sidder utroligt godt, selvom der jo, som sådan, ikke er noget hold i den. Jeg kan godt lide, at det er lidt ekstravagant og 'over the top', da det er det eneste jeg ejer fra VS. De har i øvrigt utroligt mange fiiiine sager.

De andre to er fra H&M (yipee), selvfølgelig utroligt billigt fundet (kan ikke huske prisen). De har selvf ikke samme pasform som VS, men de er rigtig fine til prisen. Tror der er en god chance for at finde sættet i DK også?

1 kommentar:

Maria sagde ...

Smukke bh'er. Jeg er på jagt efter en a la den fra VS, så jeg må heller ind og lure lidt på deres site.

/Maria
garderobeskabet.blogspot.com